آخرین اخبار
کد مطلب: 80309
انسجام اصولگرايان اصل ضروري و مداوم جبهه پيروان/درخواست دو حزب براي پيوستن به جبهه
تاریخ انتشار : 1393/05/26
نمایش : 1970
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري از درخواست دو حزب اصولگرا براي پيوستن به جبهه متبوعش خبر داد.
به گزارش سلام لردگان, "سيد کمال سجادي" با اشاره به جلسه اخير جبهه پيروان خط امام و رهبري که با حضور باهنر برگزار شد، اظهار داشت: اين جلسه با حضور دبيران کل، رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري ابتدا با بررسي مسائل سياسي روز که اين اواخر التهابات سياسي زيادي داشت، آغاز شد.   
 
سجادي ديدار با مراجع سياسي اصول‌گرا را موضوع مورد بحث ديگر اين جلسه عنوان کرد و افزود: مذاکراه با احزاب اصول‌گرا و ديدار با مراجع سياسي و جامعتين همچنان درحال پيگيري است، در اين رابطه به زمان مشخصي نرسيده‌ايم چرا که هماهنگي‌هاي لازم بايستي با مقصد صورت بگيرد.
  
سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري همگرايي و انسجام اصول‌گرايان را اصلي مهم و ضروري در جبهه پيروان دانست و گفت: جبهه پيروان ديدارهاي خود با تشکل‌هاي عضو جبهه را پگيري مي‌کند؛ آخرين ديدار مربوط به حزب مؤتلفه بود که در اين ديدار اعضاي شوراي مرکزي و رئيس جبهه نيز حضور داشتند، اما تاکنون حزبي اعلام آمادگي براي ديدار نکرده است.   
 
وي با اعلام اينکه 2 حزب ديگر تقاضاي پيوستن به جبهه کرده‌اند افزود: درخواست آنها پس از پذيرفته شدن در کميته ذيربط اعلام خواهد شد.
  
سجادي همچنين پيرامون برگزاري همايش سراسري جبهه پيروان خط امام و رهبري در آينده نيز خاطر نشان کرد: به زودي تاريخ دقيق اين همايش اعلام مي‌شود ما بنا داريم تا هرچند وقت يکبار چنين همايشي را با حضور دبيران احزاب و تشکل‌هاي استاني برگزار کنيم.  
منبع. باشگاه خبرنگاران
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس